پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

7 بايستي و نبايد تارنما تجارت روزمره چرا از اين تارنما هاي براي پيشبرد فروش خويش استفاده نميكنيد ؟

7 بايستي و نبايد تارنما تجارت روزمره چرا از اين تارنما هاي براي پيشبرد فروش خويش استفاده نميكنيد ؟تا همين يك يا اين كه دو سال پيشين هيچ كس واژه و كلمه تخفيف گروهي و اصولا تخفيف روزمره را نشنيده بود . ولي روز جاري تخفيفان و يا اين كه نت برگ و… . به برندهايي تبديل گرديده اند كه معناي خاصي را در ذهن تمام اشخاص القا مي نمايند , نظير كلينكس . اما بررسي هاي پيدايش بازطراحي سايت در مشهدشان مي‌دهد كه حباب سايت هاي تخفيف روزمره به خاطر اشباع بيشتراز حد و خستگي مشتريان در حالا انفجار است . ولي هنوز اين دسته سايت ها پتانسيل متعددي براي تجارت هاي كوچك دارا‌هستند كه مي‌خواهند فروش خويش را بالا ببرند . 
نسبتاً ۸۳ ميليون نفر استفاده كننده تارنما تخفيف روزمره گروپون مي‌باشند كه نشان دهنده “ اقتدار خريد گروهي با استفاده از تخفيف يا اين كه بن مي‌باشند ” . يكي‌از خصوصيات ويژه اين وبسايت ها , ارائه پيشنهادهاي ( خريد و فروش ) روزمره است كه در صورتي سرعت بالا فعاليت نكنيد , توصيه روز جاري , فردا وجود نخواهد داشت . گروپون ها حاصل كار دائمي مارك سازي اينترنتي بوده اند . شما مي‌توانيد در تارنما هاي تخفيف روزمره بليط هاي كنسرت نصفه بها , كارت هاي كادو با تخفيف و يا اين كه پينت پر و بال و يا اين كه هزاران چيز ديگر را خريد فرماييد . ولي براي اين‌كه تخفيف هاي ويژه اخذ فرماييد , چندين خاصي استفاده كننده بايستي از اين پيشنهادها استفاده نمايند . ميزان فروش نشان دهنده بها معاملاتي است كه در‌اين تارنما ها قرار داده مي‌شوند . آف چي و نت برگ و يا اين كه وب سايت هاي مشابه آن , معمولا پيشنهادهاي تخفيف را در مدت محدود براي محصول ها و سرويس ها خاص در لحاظ مي‌گيرند . اعضاي اين تارنما ها , پست الكرونيكي هايي را براي اين پيشنهادها در هر روز اخذ مي نمايند و طي روز فقط خريدهاي محدودي را مي‌توانند انجام دهند . اما معرفي كردن و خريد دوستان خوب هم به معناي امتياز ويژه براي كسي است كه دوستان خوب خويش را معرفي نموده است . گروپون او‌لين سايت تخفيف روزمره بود ولي اشخاص متعددي به‌سرعت راه و روش او‌را پي گرفتند . صدها وبسايت تجارت روزمره وجود دارا‌هستند كه تخفيف هاي مضاعف خوب براي توليد ها و سرويس ها متفاوت به يوزرها خويش پيشنهاد ميكنند . شما مي‌توانيد توليد ها و سرويس ها مضاعف متعددي را از اين تارنما ها خريداري فرمائيد . مراحل استفاده يوزرها اين سايت ها آن قدر پر سرعت است كه خريد گروهي ( درست خيس تخفيف روزمره است ) به يكي از طريق هاي نو بازاريابي تبديل شده‌است . 
article _ image _ one _ 289 . jpg تخفيف روزمره براي شما چه معنايي دارد؟ 
درين سايت ها هر كسي مي‌تواند يك تاجر باشد . يك آقاي ۳۰ ساله در پي بليط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفيف است , يا اين كه يك خانم ۴۰ ساله قادر است درپي تخفيف يك مهاجرت دلچسب و دل خواه باشد . هر كسي قادر است چيزي كه ميخواهد را با تخفيف درين وبسايت ها پيدا نمايد . پس اين وبسايت ها براي يوزرها مختلف با خصوصيات و منظور هاي مختلف , معناي خويش را خواهند داشت . يك كدام از فوايد اين مدل تارنما ها براي تجارت هاي كوچك , نوعي تازه از تبليغات پيشبرد فروش است . وبسايت هايي مثل نت برگ و آف چي از خبر نامه ها و راديوها بيشتر مخاطب مواجه شده داشته و هر شخصي كه پيرو به چنگ آوردن تخفيف است , ميتواند شمارا در آن جا مشاهده نمايد . 
رويارويي تبليغات و تبليغات پيشبرد فروش در دنياي مالامال هياهوي روز جاري . 
چنين وبسايت هايي ميتوانند يكي شايسته ترين شبكه هاي ارتباطي براي ايجاد اشتغال و كارآفريناني باشند كه به‌دنبال خرده فروشي در تراز مرز و بوم مي‌باشند . اعتنا داشته باشيد كه امروزه مخارج تبليغات سنتي و چه بسا اينترنتي در بازار به هم ريخته و رقابتي روز جاري ( براي رساندن صداي خويش در هرج و مرج بازار ) مضاعف بيشتر از مشاركت در چنين سايت هايي است , در حالي كه شما هيچ زمان از فيض عمل خويش و در ارتقا فروش از تبليغات اطمينان نخواهيد داشت . در‌اين وبسايت ها شما مطمئن مي باشيد كه با پيشنهادهاي ويژه , دست كم ارتقا فروش را تجربه خواهيد كرد . فيض استفاده از اين دسته تبليغات پيشبرد فروش مصرفي محرك و هدف خريد دادن به مشتريان انگيزه مي‌باشد كه در كنار آگاهي دادن محركي براي خريد توليد كرده و از مصرف كننده دعوت مي نمايد كه اينك خريد و فروش را به انجام برساند . بايستي دقت داشت كه‌اين رابطه كوتاه زمان بوده و نميتوان بدين وسيله در مشتريان رجحان ساخت . 
تاثير تبليغات پيشبرد فروش در مخلوط عنصرها پيشبردي : 
در بالا به عوامل موءثر در گزينش ادغام موادتشكيل دهنده پيشبردي پرداخته و بعد به تاثير تبليغات پيشبرد فروش مصرفي در وصال به هدف ها رقم خورده مي‌پردازيم : 1 . مدل بازار كالا : كه در كالاهاي مصرفي , تبليغات پيشبرد فروش بيشترين اهميت را دارا مي‌باشد و آنگاه تبليغات , فروشندگي فردي و رابطه ها همگاني تاثير گذار ميباشند . ولي در زمينه‌ي كالاهاي تجاري از ابزار پيشبرد فروش مصرفي عمل ساز نخواهد بود البته مي توان از ابزار پيشبرد نيروهاي فروش و پيشبرد تجاري ( تمركز روي شبكه توزيع ) در خصوص كالاهاي تجاري سود جست . 2 . خط مشي رانش يا اين كه كشش : كه در استفاده از اين وبسايت ها به دليل هزينه پرداخت شده تمركز بر روي شبكه فروش بوده و تاثير بيشتري در پيشبرد هدف ها موسسه ها تجاري است كه از خط مشي رانشي استفاده مي نمايند . 3 . سطح آمادگي خريدار : تبليغات و رابطه ها همگاني نقش مهمي در توليد آگاهي دارا هستند , فروشندگي فردي و تبليغات پيشبرد فروش در توافق بر رمز خريد و فروش و ذيل آوردن هزينه تست براي مصرف كننده و هم در به تذكر اثر گذار مي باشند 4 . تراز قدمت كالا : در تراز معرفي محصول از تبليغات پيشبرد فروش براي ترغيب به آزمودن كالا استفاده مي گردد . در سطح بلوغ مهم ترين عنصر بوده و در كنار آن , تبليغات و فروشندگي فردي اهميت دارا‌هستند و در تراز زوال از تبليغات پيشبرد فروش استفاده بيشتري ميشود . 5 . مرتبه كمپاني در بازار : براي موسسات در آغاز در هر صنعت تبليغات بيشتر از تبليغات پيشبرد فروش نقش ايفا مي نمايد . 
بايدها و نبايدهاي وب سايت تجارت روزمره 
شما ميتوانيد با دقت به 7 نكته زير , عمل قابل قبولي در وبسايت هاي تجارت روزمره داشته باشيد . 
۱ . چه تصميمي براي اسم تجاري خويش گرفته ايد؟ 
بها اسم تجاري شما چه قدر است؟ مي بايست بررسي نمائيد برخورد مشتريان فعلي شما – راضي يا اين كه چه بسا هواخواه - نسبت به تغيير و تحول بها ها چه خواهد بود . اينكه مشتريان احتمالي يا اين كه هواخواهان شما چه ذهنيتي نسبت به كيفيت شما با اين پيشنهادها پيدا مي نمايند مورد زياد مهمي است . همه ارتباطات شما مشاهده مي شود و مي بايست در سمت محافظت و اعتلاي اسم تجاري شما باشد . درنهايت اينكه استفاده از ابزار پيشبردي مصرفي بر روي ذهنيت خريداران داراي مسئوليت شما نسبت به مارك شما تاثير مثبتي نخواهد داشت ( در صورت طرح ريزي يا اين كه اجراي اشتباه تاثيرات منفي هم درپي خواهد داشت ) و بايستي برنامه جامعي داشته باشيد تا خريداران فعلي شما راضي و بعداز دوران اجراي برنامه تبليغات پيشبرد فروش نسبت به اسم تجاري شما ذهنيت مثبت پيدا كرده و در غايت هواخواه شما گردند . 
2 . مهيا محل ورود ترافيك متعددي ارتباطي خويش باشيد . 
ارتقا ناگهاني ترافيك , تماس هاي تلفني , درخواست هاي ايميلي و ترافيك بالاي اينترنتي قادر است منجر پيدايش مشكل در كار شركت ها تجاري كوچك شود , چون منابع و اشخاص اضطراري براي جواب گويي بدين حجم بالاي ترافيك را ندارند . هرچند ارتقاء بالاي ترافيك براي تارنما هاي بزرگ به معناي موفقيت خواهد بود , ولي در‌صورتي‌كه اين ترافيك در اختيار گرفتن نشود , فيض صرفا سرويس ها رساني ضعيف كمپاني و در سود دلسردي مشتريان خواهد بود . تجارت هاي كوچك مي‌پندارند كه مشقت بار ترين فعاليت تجارت ايجاد سرنخ هاي فروش نو است . تارنما هاي تجارت روزمره اين عمل طاقت فرسا را براي شما انجام مي دهند , البته شما بايستي مهيا جواب گويي به سرنخ هاي تازه باشيد . در غير اين صورت شما مشتريان احتمالي خويش را به راحتي از دست مي دهيد . به اين ترتيب در‌حالتي كه از چنين سايت هايي استفاده مي‌كنيد , مي بايست مطمئن گرديد كه توان سازمان كردن ميزان مناسب ترافيك و سرنخ هاي تازه را داريد . هنگامي شما با تارنما هاي تخفيف روزمره همياري ميكنيد , يك نفر تحت عنوان نماينده , شمارا در اين راستا ملازمت و همراهي مي نمايد . از‌آنجا‌كه اين جور وبسايت ها , در سريعترين زمان پيشنهادهاي شمارا به مردمان عرضه مي كنند , شما مي بايست تعداد محدودي سفارش داشته باشيد كه مي‌دانيد توان رئيس آنان را داريد . وقتي كه توصيه در سايت قرار داده شد , بايستي خطوط گوشي تلفن شما فراهم باشند و كس و يا اين كه افرادي را با آگاهي كافي مسئول پاسخ دادن به سوال هاي مشتريان فرماييد . تمام شرط ها و خصوصيات توصيه مي بايست به عينه براي مردمان توضيح داده شده و سرويس ها رساني به شايسته ترين صورت ممكن صورت پذيرد . شما بايستي از نيروي انساني كافي براي پاسخگويي به مشتريان احتمالي استفاده فرمائيد . اين اشخاص بايستي به ميزان كافي از حالت توصيه آگاهي داشته و بتوانند به مشتريان شما سرويس ها رساني نمايند . 
3 . راجع به مرز سوددهي توصيه خويش واقع گرا باشيد . 
سودآوري كوتاه برهه زماني تارنما هاي تخفيفي تضمين نمي‌شود . پس شما نمي توانيد اين تارنما ها را تحت عنوان منبع درآمد ضروري در

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.