7 بايستي و نبايد تارنما تجارت روزمره چرا از اين تارنما هاي براي پيشبرد فروش خويش استفاده نميكنيد ؟تا همين يك يا اين كه دو سال پيشين هيچ كس واژه و كلمه تخفيف گروهي و اصولا تخفيف روزمره را نشنيده بود . ولي روز جاري تخفيفان و يا اين كه نت برگ و… . به برندهايي تبديل گرديده اند كه معناي خاصي را در ذهن تمام اشخاص القا مي نمايند , نظير كلينكس . اما بررسي هاي پيدايش بازطراحي سايت در مشهدشان ميدهد كه حباب سايت هاي تخفيف روزمره به خاطر اشباع بيشتراز حد و خستگي مشتريان در حالا انفجار است . ولي هنوز اين دسته سايت ها پتانسيل متعددي براي تجارت هاي كوچك داراهستند كه ميخواهند فروش خويش را بالا ببرند .
نسبتاً ۸۳ ميليون نفر استفاده كننده تارنما تخفيف روزمره گروپون ميباشند كه نشان دهنده “ اقتدار خريد گروهي با استفاده از تخفيف يا اين كه بن ميباشند ” . يكياز خصوصيات ويژه اين وبسايت ها , ارائه پيشنهادهاي ( خريد و فروش ) روزمره است كه در صورتي سرعت بالا فعاليت نكنيد , توصيه روز جاري , فردا وجود نخواهد داشت . گروپون ها حاصل كار دائمي مارك سازي اينترنتي بوده اند . شما ميتوانيد در تارنما هاي تخفيف روزمره بليط هاي كنسرت نصفه بها , كارت هاي كادو با تخفيف و يا اين كه پينت پر و بال و يا اين كه هزاران چيز ديگر را خريد فرماييد . ولي براي اينكه تخفيف هاي ويژه اخذ فرماييد , چندين خاصي استفاده كننده بايستي از اين پيشنهادها استفاده نمايند . ميزان فروش نشان دهنده بها معاملاتي است كه دراين تارنما ها قرار داده ميشوند . آف چي و نت برگ و يا اين كه وب سايت هاي مشابه آن , معمولا پيشنهادهاي تخفيف را در مدت محدود براي محصول ها و سرويس ها خاص در لحاظ ميگيرند . اعضاي اين تارنما ها , پست الكرونيكي هايي را براي اين پيشنهادها در هر روز اخذ مي نمايند و طي روز فقط خريدهاي محدودي را ميتوانند انجام دهند . اما معرفي كردن و خريد دوستان خوب هم به معناي امتياز ويژه براي كسي است كه دوستان خوب خويش را معرفي نموده است . گروپون اولين سايت تخفيف روزمره بود ولي اشخاص متعددي بهسرعت راه و روش اورا پي گرفتند . صدها وبسايت تجارت روزمره وجود داراهستند كه تخفيف هاي مضاعف خوب براي توليد ها و سرويس ها متفاوت به يوزرها خويش پيشنهاد ميكنند . شما ميتوانيد توليد ها و سرويس ها مضاعف متعددي را از اين تارنما ها خريداري فرمائيد . مراحل استفاده يوزرها اين سايت ها آن قدر پر سرعت است كه خريد گروهي ( درست خيس تخفيف روزمره است ) به يكي از طريق هاي نو بازاريابي تبديل شدهاست .
article _ image _ one _ 289 . jpg تخفيف روزمره براي شما چه معنايي دارد؟
درين سايت ها هر كسي ميتواند يك تاجر باشد . يك آقاي ۳۰ ساله در پي بليط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفيف است , يا اين كه يك خانم ۴۰ ساله قادر است درپي تخفيف يك مهاجرت دلچسب و دل خواه باشد . هر كسي قادر است چيزي كه ميخواهد را با تخفيف درين وبسايت ها پيدا نمايد . پس اين وبسايت ها براي يوزرها مختلف با خصوصيات و منظور هاي مختلف , معناي خويش را خواهند داشت . يك كدام از فوايد اين مدل تارنما ها براي تجارت هاي كوچك , نوعي تازه از تبليغات پيشبرد فروش است . وبسايت هايي مثل نت برگ و آف چي از خبر نامه ها و راديوها بيشتر مخاطب مواجه شده داشته و هر شخصي كه پيرو به چنگ آوردن تخفيف است , ميتواند شمارا در آن جا مشاهده نمايد .
رويارويي تبليغات و تبليغات پيشبرد فروش در دنياي مالامال هياهوي روز جاري .
چنين وبسايت هايي ميتوانند يكي شايسته ترين شبكه هاي ارتباطي براي ايجاد اشتغال و كارآفريناني باشند كه بهدنبال خرده فروشي در تراز مرز و بوم ميباشند . اعتنا داشته باشيد كه امروزه مخارج تبليغات سنتي و چه بسا اينترنتي در بازار به هم ريخته و رقابتي روز جاري ( براي رساندن صداي خويش در هرج و مرج بازار ) مضاعف بيشتر از مشاركت در چنين سايت هايي است , در حالي كه شما هيچ زمان از فيض عمل خويش و در ارتقا فروش از تبليغات اطمينان نخواهيد داشت . دراين وبسايت ها شما مطمئن مي باشيد كه با پيشنهادهاي ويژه , دست كم ارتقا فروش را تجربه خواهيد كرد . فيض استفاده از اين دسته تبليغات پيشبرد فروش مصرفي محرك و هدف خريد دادن به مشتريان انگيزه ميباشد كه در كنار آگاهي دادن محركي براي خريد توليد كرده و از مصرف كننده دعوت مي نمايد كه اينك خريد و فروش را به انجام برساند . بايستي دقت داشت كهاين رابطه كوتاه زمان بوده و نميتوان بدين وسيله در مشتريان رجحان ساخت .
تاثير تبليغات پيشبرد فروش در مخلوط عنصرها پيشبردي :
در بالا به عوامل موءثر در گزينش ادغام موادتشكيل دهنده پيشبردي پرداخته و بعد به تاثير تبليغات پيشبرد فروش مصرفي در وصال به هدف ها رقم خورده ميپردازيم : 1 . مدل بازار كالا : كه در كالاهاي مصرفي , تبليغات پيشبرد فروش بيشترين اهميت را دارا ميباشد و آنگاه تبليغات , فروشندگي فردي و رابطه ها همگاني تاثير گذار ميباشند . ولي در زمينهي كالاهاي تجاري از ابزار پيشبرد فروش مصرفي عمل ساز نخواهد بود البته مي توان از ابزار پيشبرد نيروهاي فروش و پيشبرد تجاري ( تمركز روي شبكه توزيع ) در خصوص كالاهاي تجاري سود جست . 2 . خط مشي رانش يا اين كه كشش : كه در استفاده از اين وبسايت ها به دليل هزينه پرداخت شده تمركز بر روي شبكه فروش بوده و تاثير بيشتري در پيشبرد هدف ها موسسه ها تجاري است كه از خط مشي رانشي استفاده مي نمايند . 3 . سطح آمادگي خريدار : تبليغات و رابطه ها همگاني نقش مهمي در توليد آگاهي دارا هستند , فروشندگي فردي و تبليغات پيشبرد فروش در توافق بر رمز خريد و فروش و ذيل آوردن هزينه تست براي مصرف كننده و هم در به تذكر اثر گذار مي باشند 4 . تراز قدمت كالا : در تراز معرفي محصول از تبليغات پيشبرد فروش براي ترغيب به آزمودن كالا استفاده مي گردد . در سطح بلوغ مهم ترين عنصر بوده و در كنار آن , تبليغات و فروشندگي فردي اهميت داراهستند و در تراز زوال از تبليغات پيشبرد فروش استفاده بيشتري ميشود . 5 . مرتبه كمپاني در بازار : براي موسسات در آغاز در هر صنعت تبليغات بيشتر از تبليغات پيشبرد فروش نقش ايفا مي نمايد .
بايدها و نبايدهاي وب سايت تجارت روزمره
شما ميتوانيد با دقت به 7 نكته زير , عمل قابل قبولي در وبسايت هاي تجارت روزمره داشته باشيد .
۱ . چه تصميمي براي اسم تجاري خويش گرفته ايد؟
بها اسم تجاري شما چه قدر است؟ مي بايست بررسي نمائيد برخورد مشتريان فعلي شما – راضي يا اين كه چه بسا هواخواه - نسبت به تغيير و تحول بها ها چه خواهد بود . اينكه مشتريان احتمالي يا اين كه هواخواهان شما چه ذهنيتي نسبت به كيفيت شما با اين پيشنهادها پيدا مي نمايند مورد زياد مهمي است . همه ارتباطات شما مشاهده مي شود و مي بايست در سمت محافظت و اعتلاي اسم تجاري شما باشد . درنهايت اينكه استفاده از ابزار پيشبردي مصرفي بر روي ذهنيت خريداران داراي مسئوليت شما نسبت به مارك شما تاثير مثبتي نخواهد داشت ( در صورت طرح ريزي يا اين كه اجراي اشتباه تاثيرات منفي هم درپي خواهد داشت ) و بايستي برنامه جامعي داشته باشيد تا خريداران فعلي شما راضي و بعداز دوران اجراي برنامه تبليغات پيشبرد فروش نسبت به اسم تجاري شما ذهنيت مثبت پيدا كرده و در غايت هواخواه شما گردند .
2 . مهيا محل ورود ترافيك متعددي ارتباطي خويش باشيد .
ارتقا ناگهاني ترافيك , تماس هاي تلفني , درخواست هاي ايميلي و ترافيك بالاي اينترنتي قادر است منجر پيدايش مشكل در كار شركت ها تجاري كوچك شود , چون منابع و اشخاص اضطراري براي جواب گويي بدين حجم بالاي ترافيك را ندارند . هرچند ارتقاء بالاي ترافيك براي تارنما هاي بزرگ به معناي موفقيت خواهد بود , ولي درصورتيكه اين ترافيك در اختيار گرفتن نشود , فيض صرفا سرويس ها رساني ضعيف كمپاني و در سود دلسردي مشتريان خواهد بود . تجارت هاي كوچك ميپندارند كه مشقت بار ترين فعاليت تجارت ايجاد سرنخ هاي فروش نو است . تارنما هاي تجارت روزمره اين عمل طاقت فرسا را براي شما انجام مي دهند , البته شما بايستي مهيا جواب گويي به سرنخ هاي تازه باشيد . در غير اين صورت شما مشتريان احتمالي خويش را به راحتي از دست مي دهيد . به اين ترتيب درحالتي كه از چنين سايت هايي استفاده ميكنيد , مي بايست مطمئن گرديد كه توان سازمان كردن ميزان مناسب ترافيك و سرنخ هاي تازه را داريد . هنگامي شما با تارنما هاي تخفيف روزمره همياري ميكنيد , يك نفر تحت عنوان نماينده , شمارا در اين راستا ملازمت و همراهي مي نمايد . ازآنجاكه اين جور وبسايت ها , در سريعترين زمان پيشنهادهاي شمارا به مردمان عرضه مي كنند , شما مي بايست تعداد محدودي سفارش داشته باشيد كه ميدانيد توان رئيس آنان را داريد . وقتي كه توصيه در سايت قرار داده شد , بايستي خطوط گوشي تلفن شما فراهم باشند و كس و يا اين كه افرادي را با آگاهي كافي مسئول پاسخ دادن به سوال هاي مشتريان فرماييد . تمام شرط ها و خصوصيات توصيه مي بايست به عينه براي مردمان توضيح داده شده و سرويس ها رساني به شايسته ترين صورت ممكن صورت پذيرد . شما بايستي از نيروي انساني كافي براي پاسخگويي به مشتريان احتمالي استفاده فرمائيد . اين اشخاص بايستي به ميزان كافي از حالت توصيه آگاهي داشته و بتوانند به مشتريان شما سرويس ها رساني نمايند .
3 . راجع به مرز سوددهي توصيه خويش واقع گرا باشيد .
سودآوري كوتاه برهه زماني تارنما هاي تخفيفي تضمين نميشود . پس شما نمي توانيد اين تارنما ها را تحت عنوان منبع درآمد ضروري در
- ۲ بازديد
- ۰ نظر