پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

شايسته ترين ماسك هاي ارگانيك دستساز براي پوست هاي چرب

پوست هاي چرب نيازمند اعتنا بيشتري مي باشند چرا‌كه كه‌اين پوست ها به راحتي خاك و آلودگي جان دار در هوا را جذب مينمايند . همينطور اين مدل پوست مستعد جوش و آكنه مي‌باشند . پوست هاي چرب به صورت ارگانيك چربي بيشتري ساخت مي نمايند و اين ماسك ها آن را پاك , بي عيب و متعادل مي‌سازند . 


علت ايجاد بيش تر از مقدار چربي احتمالا گشوده بودن بيش تر از حد منافذ پوست باشد . 
در دست گرفتن چربي پوست توسط معالجه هاي ارگانيك كه منافذ پوست را كوچكتر و ساخت چربي را متعادل مي نمايند مي تواند شايسته ترين آيتم باشد . 


يكسري مورد از شايسته ترين ماسك هاي ارگانيك براي پوست هاي چرب : 


ماسك موز براي پوست هاي چرب : 
اين ماسك التيام دهنده براي پوست هاي چرب خوب است . ۱ موز رسيده , ۱ قاشق چايي خوري عسل و يك ليمو يا اين كه پرتقال برداريد . مي‌توانيد موز هاي رسيده را در يخچال فريزر مراقبت نماييد تا هر وقت خواستيد از آنها استفاده فرماييد . ولي پيشين از استفاده حتما يخ آن را آب فرمائيد . موز را له فرمائيد و عسل را به آن بيش تر نمائيد . يك سري قطره آب پرتقال يا اين كه ليمو به آن طولاني تر نماييد . ادغام را روي صورت بماليد و به زمان ۱۵ دقيقه نگه داريد . آن گاه با آب خنك و ليف منحصر به فرد صورت تميز فرمائيد . 


ماسك گل بنتونيت يا اين كه گل سبز براي پوست هاي چرب : 
ماسك صورت گل بنتونيت يا اين كه به عبارتي گل سبز ( مو جود در عطاري ها ) يك كدام از شايسته ترين ماسك هاي ارگانيك براي پوست هاي چرب و روغني است . در صورتي‌كه مي‌خواهيد اين ماسك را خودتان صحيح فرماييد يكسري قطره روغن هسته زرد رنگ آلو , چندين قطره عصاره ي علف ليمو ( پالماروسا ) و يك سري قطره آب گرم به آن بيشتر نماييد و نيز بزنيد تا موقعيت خميري و قابل انعطاف پيدا نمايد . 


آن را به طور خويش بماليد و براي حدود ۱۰ دقيقه رها نماييد تا كم آب شود . آن را با يك ليف اختصاصي صورت و آب ولرم تميز فرمائيد . 


ماسك پوست پرتقال براي در دست گرفتن پوست هاي چرب و درخشان : 
پوست پرتقال يك معالجه ارگانيك اثرگذار براي پوست هاي چرب و درخشان است . پوست هاي پرتقال را در سايه كم آب فرمائيد و بعد آن‌ها را به طور يك پودر خرد نماييد . اين پودر را با آب يا اين كه ماست ادغام نمائيد تا به طور ماسك و خمير در آيد . اين ماسك ارگانيك به گشوده شدن منافذ گرفته ي پوست ياري مي نمايد . همينطور خواص گس و تند و تيز آن چربي طولاني تر را از پوست مي زدايد . 


ماسك ارگانيك ميوه براي پوست هاي چرب 
افرادي كه پوست چرب دارا هستند به راه‌هاي متفاوت ميتوانند از ميوه هايي مانند ليمو , گوجه , گريپ فروت و پرتقال براي بهبود كيفيت پوست استفاده نمايند . اين ميوه ها كه سرشار از ويتامين C مي‌باشند , دارنده روغن هاي گس يا اين كه عده كننده اي مي‌باشند كه براي پوست هاي چرب و روغني به شايسته ترين نحو فعاليت مي نمايند . اين خواص گس بودن و توده كنندگي , ياري مي نمايد تا منافذ پوستي كوچك خيس شوند و ساخت و پس دادن روغن را در پوست زير مي‌آورند .بازسازي مجدد  نمايش سورس د

تجميل الانف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.