جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چطور براي مطالب درون وبسايت طرح ريزي كني

چطور براي مطالب درون وبسايت طرح ريزي كنيم قبل از اين‌كه عمل پباده سازي را بطور بدون شوخي آغاز كنم , تحت عنوان يك طراح سايت طراحي سايت در مشهد آزاد با اشكال مختلفي از مشتري ها برخورد داشتم . گهگاه متوجه مي شدم كه كيفيت عمل پباده سازي اينجانب افت پيدا مي كند , خصوصا وقتي كه به سطح اخذ محتويات از مشتري وبسايت مي رسيدم . از كليه بدتر مبلغي به اينجانب پرداخت نمي‌شد زيرا سايت آن‌ها معرفي نشده بود . به اين‌كه مشتري كه مي باشد و چقدر طرح ريزي شده‌است اهميتي داده نمي‌شد , محتويات سايت مدام دير تحويل داده مي‌شود و مشتريان هيچ گاه زمان بندي مشخصي ندارند . در اكثر وقت ها مواقع , مطالب به طور دور از هم و جزئي و در زمان زمان كوتاهي تحويل داده ميگردند _ اين يعني اينجانب مي بايست زمان پباده سازي خويش را براي كنار نيز قرار دادن اين مطالب به هدر مي دادم . اوليه محتويات سايت با استفاده از شيوه ( ابتدا تحويل محتويات وبسايت ( از اخذ مطالب سايت به طور سواي اداره و با تاخير بپرهيزيد . چگونه؟ مشتري پباده سازي سايت خويش و شغل و هدف ها اورا بشناسيد , هرچه وقت بيشتري روي اين مسئله بگذاريد به به عبارتي ترتيب فعاليت پباده سازي تارنما براي وي و درك كردن اين‌كه چه چيزي حقيقتا نياز داراست راحت خيس خواهد بود . پيشين از اين‌كه استارت به پباده سازي تارنما نمائيد , برنامه نويسي و قالب بندي به مشتري اهميت مطالب باطن سايت را نشان ميدهد . اين راه موثر است كه : دو واژه و كلمه محتوا و درآمد را در يك جمله قرار دهيد همانند جمله ( يك محتواي عالي در سايت زياد با اهميت است زيرا بخت درآمد زايي تارنما شما‌را بالا مي برد . در حاليكه هر پروژه اي دارايي متعددي براي تهيه و تنظيم مطالب ندارد , اينجانب به شما سفارش مي‌كنم وقت متعددي را به مورد ها زير اختصاص دهيد : 1 - اعتبار مطالب وبسايت : در امر همگي چيز درستگو باشيد . 2 - تحقيق ميان بينندگان : خودتان را به جاي اشخاص بگذاريد . 3 - معماري داده ها : ساختار وبسايت خويش را پباده سازي فرمائيد . 4 - انتخاب هدف ها : با اقتدار بخشيدن به شنوندگان انجام وظيفه خويش را در اين طريق بي نقص فرماييد . 5 - درخواست انجام يك فعاليت : از كليدهايي براي درخواست استفاده نماييد وميزان موءثر بودن آن‌ها‌را ميزان گيري فرماييد . 6 بسط محتواي تارنما : مطالب را به بخش هاي قابل مديريتي تقسيم فرمائيد . 7 فرآيند فعاليت : مراحل عمل را خودكار نمائيد تا مدام كليه چيز آپ تو ديت باشد . در‌اين مقاله , با شما محرمانه بدين مراحل ها مي‌زنيم و به شما نشان ميدهيم كه شما نيز مي‌توانيد از آن ها در مراحل عمل پباده سازي وبسايت خويش استفاده نمائيد . اعتبار مطالب آزمايش محتواي سايت به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه خلاء هاي مو جود را تشخيص دهيد و متوجه مطالبي كه جا باقي‌مانده اند يا اين كه مورخ پيشين اند بشويد . به عنوان مثال : چنانچه يك كمپاني بين عموم آوازه داراست بايستي به صورت تروتميز مطالب را آپ تو ديت رساني فرماييد كه شايد اينك اين امكان را در تارنما خويش نداشته باشد . اين روند را دنبال فرمائيد تا مطمئن گرديد اصول نخستين را رعايت نموده ايد : 1 - از Excel استفاده فرماييد : از قابل انعطاف افزارهاي Excel براي ركورد كليه مشتريان سايت هاي خويش استفاده نماييد . ليستي از تمامي صفحه ها وبسايت تنظيم فرمائيد , كه مشتمل بر تيتر و محتواي صفحه ها تارنما باشد . اين يك صرفه جويي باارزش در حين خواهد بود . 2 - بكارگيري يا اين كه تغيير تحول كاربري از اطلاعاتي كه گردآوري نموده ايد در يك بررسي براي تشخيص اين‌كه كدام مقاله براي وبسايت مطلوب است و به چه شكل بايستي داخل سايت استعمال شود سود بگيريد . 3 چك نقاط ضعف مشتري شما از چه مواقعي كلام مي نمايد كه فعلا در تارنما وجود ندارد؟ چيزهايي كه وجود ندارند را در حق تقدم قرار دهيد , اين را در زماني كه در حالا پباده سازي نقشه وبسايت ميباشيد مورد‌علاقه قرار دهيد . 4 - چه چيزي اساسي است؟ مطالعه استدلال‌ها درتشخيص صفحاتي كه نسبت به سايرين توليد ترافيك مي نمايند موءثر است . اين كه چرا بعضي صفحه ها تارنما پربيننده ترند و اين‌كه بفهميد چه عباراتي بيشتر براي يافتن وبسايت ها مورد استفاده قرار گرفته است . تحقيق از مخاطبين وبسايت اين به شما امداد مينمايد تا بدانيد براي چه اشخاصي در اكنون تهيه و تنظيم مقاله ميباشيد . و در فيض داده ها ما يحتاج آن‌ها را در اختيار آن‌ها خواهيد گذاشت . بستگي به وقتي كه داريد , تحقيق سطحي يا اين كه عمقي اجرا فرمائيد . فعلا ما به يك تحقيق آسوده اكتفا ميكنيم . براي استارت اضطراري نيست به يك تحقيق طاقت فرسا و پرهزينه مبادرت نمائيد . با گفتگو از اشخاص صحيح درباره ي چيزي از تارنما ميخواهند استارت نماييد . با اين آگاهي ميتوانيد يك محتواي قابل استفاده و اثر گذار ساخت فرمائيد . اين پروسه را براي آغاز تحقيق خويش دنبال فرمائيد : 1 - يك ليست از كارفرمايان از روش مشتري هايتان تنظيم نماييد . 2 - متوجه گرديد كه كدام مشتري پباده سازي وبسايت قصد به خريد مي‌گيرد و نقش او در كمپاني يا اين كه خانه چه ميباشد . 3 - با مشتريان به طور انفرادي مذاكره فرمائيد تا بفهميد چه محصولي براي آن ها موءثر است . 4 - بررسي فرمائيد كه چه چيز ديگري ميتواند براي آن‌ها قابل استفاده باشد . درين بخش از مقاله نكته حياتي اين است كه مجموعه هاي مردمان كه مشتريان شما با آن‌ها در ارتباطند چه افرادي ميباشند و مطمئن گرديد كه داده ها مورد نيازشان باطن وبسايت قرار داده شده‌است . مهم‌ترين مسائل توليد يك فيس مثبت است كه سبب ساز تبليغ عمل پباده سازي وبسايت شما دربين بقيه تصميم گيرندگان در موسسات ميشود , اين اشخاص ميتوانند دربرگيرنده : CEO كه كارش در حيث تصاحب كردن سود كلي كمپاني است مسئول خريد , كه بايستي مطمئن باشد كمپاني به مراد هايش ميرسد . و مجموعه فناوري داده ها , كه مسئوليت مطمئن شدن از سازش سيستم با سيستم جانور را دارا هستند . با اين سه نمونه معمولي متوجه شديد كه به چه شكل داده ها را تقسيم نمائيد تا براي هر گرووه دلخواه باشد . برخي ديگر از مشتريان نيز وجود دارا‌هستند نظير : سرمايه گذاران رقيبان جويندگان عمل و . . . . . . . . از اين تراز با يك ليستي از داده ها كه در حضور مخاطبين تهيه و تنظيم شده از اين پروسه بگذريد . مي‌توانيد با ساختن نقشه وبسايت اين تراز را براي مخاطبين معلوم فرمائيد . معماري داده ها اكنون زمان آن رسيده كه دست به عمل گرديد و ساختار سايت را گزينش فرمائيد و تصميم بگيريد چه چيزي در كجا قرار بگيرد . يك يقين اشتباه كه في مابين مشتري ها موجود است اين است كه نقشه تارنما مي بايست ساختار كمپاني آن ها را نمايش دهد . آن ها بايستي طوري داده ها را مرتب سازي نمايند كه براي مخاطبين تارنما به راحتي قابل دسترس باشد . مشتريان بايستي بتوانند به راحتي درباره ي كالاي متبوع خويش تصميم بگيرند . هنوز نيز لحاظ مشتري ها در پباده سازي يك ساختار دلخواه براي سايت نقش بسزايي دارااست . تكنيك هايي موجود است براي اين‌كه پيشين از اين‌كه به پباده سازي نمودار بپردازيد , تمامي داده ها برايتان قابل لمس باشد : ترتيب دهي به كارت ها : اعتنا نمائيد كه هر برگه اينترنت سايتي مختص يك رنگ كارت است , از مشتري خويش بخواهيد به ترتيب بر طبق منطق مخاطبينشان كارتها را آراسته نمايند . عده بندي : 1 - براي آغاز فعاليت و همچنين داده ها داراي اعتبار يك تحقيق نخستين انجام دهيد . 2 - ارزيابي هاي سايت را مطالعه فرمائيد تا به نيازهاي مشتري و عباراتي كه براي يافتن سايت مطلوب كاوش مي نمايد پي ببريد . 3 - از مشتري در رابطه ساختار تارنما الهام بگيريد . اين‌كه با امداد مشتري خدمت هاي بخصوصي را به صورت زير مدل بندي كنم مدام برايم اثرگذار بوده است : نقاط ضعف ( موانعي كه بعضا مشتريان با آن مواجهند ) مزايا ( چيزي كه براي از في مابين برداشتن نقاط ضعف بكار برده ميشود ) بها ( چرا خريداران مي بايست مشتري شمارا تعيين نمايند ) با پرسيدن موردها بالا از مشتري هايتان , ميتوانيد مخاطبين صحت را انگيزه گذاري نماييد . CEO ها داده ها مختصر و موثر را مي پسندند در حاليكه مسئولين IT مشتاق جزئيات ميباشند . هدف ها حال بايستي هدف ها را براساس محتوا گزينش كنيم . هدف ها به شما ياري مي نمايند كه ساختار سايت را تشخيص داده و اثبات گام باشيد . براي هر ورقه از تارنما دست كم يك انگيزه گزينش نمائيد . حتما نبايد هدف ها خيلي ايده آل گرايانه باشند , هدف ها مسير شمارا براي ترقي هموار مي نمايند . به عنوان مثال كاغذ كالا براي رفع سوال ها بازديدكنندگان است و برگه متقاضي ها فعاليت براي كساني كه به‌دنبال عمل ميباشند تا رزومه خويش را ارسال نمايند . هدف ها از پروژه اي به پروژه ديگر متغير مي باشند , كليدي پي بردن هدف ها است . انگيزه گذاري يك شرايط عالي است تا به مشتري پباده سازي تارنما خودمان نشان بدهيم كه به شغل و هدف ها وي احترام ميگذاريم . در شرايطي‌كه انگيزه ارتقاء فروش است نشان دهيد كه درپي توليد حالت هايي داخل تارنما براي ارتقاء فروش ميباشيد و . . . . مضاعف زمينه را پيچيده نكنيد با مشتري از عوارض و مزاياي انگيزه گذاري كلام نمائيد و در انتها عمل , فيض را به وي نشان دهيد . درخواست اقدامات اضطراري هر درخواستي كه باطن سايت از سمت مشتري نهاده ميشود مي بايست به صدق جواب داده شود . مشتريان مي بايست به وبسايت اعتماد نمايند , آن‌ها نيز مي بايست بدانند چه توقعي دارا‌هستند . عدم قاطعيت هيچ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.