چطور براي مطالب درون وبسايت طرح ريزي كنيم قبل از اينكه عمل پباده سازي را بطور بدون شوخي آغاز كنم , تحت عنوان يك طراح سايت طراحي سايت در مشهد آزاد با اشكال مختلفي از مشتري ها برخورد داشتم . گهگاه متوجه مي شدم كه كيفيت عمل پباده سازي اينجانب افت پيدا مي كند , خصوصا وقتي كه به سطح اخذ محتويات از مشتري وبسايت مي رسيدم . از كليه بدتر مبلغي به اينجانب پرداخت نميشد زيرا سايت آنها معرفي نشده بود . به اينكه مشتري كه مي باشد و چقدر طرح ريزي شدهاست اهميتي داده نميشد , محتويات سايت مدام دير تحويل داده ميشود و مشتريان هيچ گاه زمان بندي مشخصي ندارند . در اكثر وقت ها مواقع , مطالب به طور دور از هم و جزئي و در زمان زمان كوتاهي تحويل داده ميگردند _ اين يعني اينجانب مي بايست زمان پباده سازي خويش را براي كنار نيز قرار دادن اين مطالب به هدر مي دادم . اوليه محتويات سايت با استفاده از شيوه ( ابتدا تحويل محتويات وبسايت ( از اخذ مطالب سايت به طور سواي اداره و با تاخير بپرهيزيد . چگونه؟ مشتري پباده سازي سايت خويش و شغل و هدف ها اورا بشناسيد , هرچه وقت بيشتري روي اين مسئله بگذاريد به به عبارتي ترتيب فعاليت پباده سازي تارنما براي وي و درك كردن اينكه چه چيزي حقيقتا نياز داراست راحت خيس خواهد بود . پيشين از اينكه استارت به پباده سازي تارنما نمائيد , برنامه نويسي و قالب بندي به مشتري اهميت مطالب باطن سايت را نشان ميدهد . اين راه موثر است كه : دو واژه و كلمه محتوا و درآمد را در يك جمله قرار دهيد همانند جمله ( يك محتواي عالي در سايت زياد با اهميت است زيرا بخت درآمد زايي تارنما شمارا بالا مي برد . در حاليكه هر پروژه اي دارايي متعددي براي تهيه و تنظيم مطالب ندارد , اينجانب به شما سفارش ميكنم وقت متعددي را به مورد ها زير اختصاص دهيد : 1 - اعتبار مطالب وبسايت : در امر همگي چيز درستگو باشيد . 2 - تحقيق ميان بينندگان : خودتان را به جاي اشخاص بگذاريد . 3 - معماري داده ها : ساختار وبسايت خويش را پباده سازي فرمائيد . 4 - انتخاب هدف ها : با اقتدار بخشيدن به شنوندگان انجام وظيفه خويش را در اين طريق بي نقص فرماييد . 5 - درخواست انجام يك فعاليت : از كليدهايي براي درخواست استفاده نماييد وميزان موءثر بودن آنهارا ميزان گيري فرماييد . 6 بسط محتواي تارنما : مطالب را به بخش هاي قابل مديريتي تقسيم فرمائيد . 7 فرآيند فعاليت : مراحل عمل را خودكار نمائيد تا مدام كليه چيز آپ تو ديت باشد . دراين مقاله , با شما محرمانه بدين مراحل ها ميزنيم و به شما نشان ميدهيم كه شما نيز ميتوانيد از آن ها در مراحل عمل پباده سازي وبسايت خويش استفاده نمائيد . اعتبار مطالب آزمايش محتواي سايت به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه خلاء هاي مو جود را تشخيص دهيد و متوجه مطالبي كه جا باقيمانده اند يا اين كه مورخ پيشين اند بشويد . به عنوان مثال : چنانچه يك كمپاني بين عموم آوازه داراست بايستي به صورت تروتميز مطالب را آپ تو ديت رساني فرماييد كه شايد اينك اين امكان را در تارنما خويش نداشته باشد . اين روند را دنبال فرمائيد تا مطمئن گرديد اصول نخستين را رعايت نموده ايد : 1 - از Excel استفاده فرماييد : از قابل انعطاف افزارهاي Excel براي ركورد كليه مشتريان سايت هاي خويش استفاده نماييد . ليستي از تمامي صفحه ها وبسايت تنظيم فرمائيد , كه مشتمل بر تيتر و محتواي صفحه ها تارنما باشد . اين يك صرفه جويي باارزش در حين خواهد بود . 2 - بكارگيري يا اين كه تغيير تحول كاربري از اطلاعاتي كه گردآوري نموده ايد در يك بررسي براي تشخيص اينكه كدام مقاله براي وبسايت مطلوب است و به چه شكل بايستي داخل سايت استعمال شود سود بگيريد . 3 چك نقاط ضعف مشتري شما از چه مواقعي كلام مي نمايد كه فعلا در تارنما وجود ندارد؟ چيزهايي كه وجود ندارند را در حق تقدم قرار دهيد , اين را در زماني كه در حالا پباده سازي نقشه وبسايت ميباشيد موردعلاقه قرار دهيد . 4 - چه چيزي اساسي است؟ مطالعه استدلالها درتشخيص صفحاتي كه نسبت به سايرين توليد ترافيك مي نمايند موءثر است . اين كه چرا بعضي صفحه ها تارنما پربيننده ترند و اينكه بفهميد چه عباراتي بيشتر براي يافتن وبسايت ها مورد استفاده قرار گرفته است . تحقيق از مخاطبين وبسايت اين به شما امداد مينمايد تا بدانيد براي چه اشخاصي در اكنون تهيه و تنظيم مقاله ميباشيد . و در فيض داده ها ما يحتاج آنها را در اختيار آنها خواهيد گذاشت . بستگي به وقتي كه داريد , تحقيق سطحي يا اين كه عمقي اجرا فرمائيد . فعلا ما به يك تحقيق آسوده اكتفا ميكنيم . براي استارت اضطراري نيست به يك تحقيق طاقت فرسا و پرهزينه مبادرت نمائيد . با گفتگو از اشخاص صحيح درباره ي چيزي از تارنما ميخواهند استارت نماييد . با اين آگاهي ميتوانيد يك محتواي قابل استفاده و اثر گذار ساخت فرمائيد . اين پروسه را براي آغاز تحقيق خويش دنبال فرمائيد : 1 - يك ليست از كارفرمايان از روش مشتري هايتان تنظيم نماييد . 2 - متوجه گرديد كه كدام مشتري پباده سازي وبسايت قصد به خريد ميگيرد و نقش او در كمپاني يا اين كه خانه چه ميباشد . 3 - با مشتريان به طور انفرادي مذاكره فرمائيد تا بفهميد چه محصولي براي آن ها موءثر است . 4 - بررسي فرمائيد كه چه چيز ديگري ميتواند براي آنها قابل استفاده باشد . درين بخش از مقاله نكته حياتي اين است كه مجموعه هاي مردمان كه مشتريان شما با آنها در ارتباطند چه افرادي ميباشند و مطمئن گرديد كه داده ها مورد نيازشان باطن وبسايت قرار داده شدهاست . مهمترين مسائل توليد يك فيس مثبت است كه سبب ساز تبليغ عمل پباده سازي وبسايت شما دربين بقيه تصميم گيرندگان در موسسات ميشود , اين اشخاص ميتوانند دربرگيرنده : CEO كه كارش در حيث تصاحب كردن سود كلي كمپاني است مسئول خريد , كه بايستي مطمئن باشد كمپاني به مراد هايش ميرسد . و مجموعه فناوري داده ها , كه مسئوليت مطمئن شدن از سازش سيستم با سيستم جانور را دارا هستند . با اين سه نمونه معمولي متوجه شديد كه به چه شكل داده ها را تقسيم نمائيد تا براي هر گرووه دلخواه باشد . برخي ديگر از مشتريان نيز وجود داراهستند نظير : سرمايه گذاران رقيبان جويندگان عمل و . . . . . . . . از اين تراز با يك ليستي از داده ها كه در حضور مخاطبين تهيه و تنظيم شده از اين پروسه بگذريد . ميتوانيد با ساختن نقشه وبسايت اين تراز را براي مخاطبين معلوم فرمائيد . معماري داده ها اكنون زمان آن رسيده كه دست به عمل گرديد و ساختار سايت را گزينش فرمائيد و تصميم بگيريد چه چيزي در كجا قرار بگيرد . يك يقين اشتباه كه في مابين مشتري ها موجود است اين است كه نقشه تارنما مي بايست ساختار كمپاني آن ها را نمايش دهد . آن ها بايستي طوري داده ها را مرتب سازي نمايند كه براي مخاطبين تارنما به راحتي قابل دسترس باشد . مشتريان بايستي بتوانند به راحتي درباره ي كالاي متبوع خويش تصميم بگيرند . هنوز نيز لحاظ مشتري ها در پباده سازي يك ساختار دلخواه براي سايت نقش بسزايي دارااست . تكنيك هايي موجود است براي اينكه پيشين از اينكه به پباده سازي نمودار بپردازيد , تمامي داده ها برايتان قابل لمس باشد : ترتيب دهي به كارت ها : اعتنا نمائيد كه هر برگه اينترنت سايتي مختص يك رنگ كارت است , از مشتري خويش بخواهيد به ترتيب بر طبق منطق مخاطبينشان كارتها را آراسته نمايند . عده بندي : 1 - براي آغاز فعاليت و همچنين داده ها داراي اعتبار يك تحقيق نخستين انجام دهيد . 2 - ارزيابي هاي سايت را مطالعه فرمائيد تا به نيازهاي مشتري و عباراتي كه براي يافتن سايت مطلوب كاوش مي نمايد پي ببريد . 3 - از مشتري در رابطه ساختار تارنما الهام بگيريد . اينكه با امداد مشتري خدمت هاي بخصوصي را به صورت زير مدل بندي كنم مدام برايم اثرگذار بوده است : نقاط ضعف ( موانعي كه بعضا مشتريان با آن مواجهند ) مزايا ( چيزي كه براي از في مابين برداشتن نقاط ضعف بكار برده ميشود ) بها ( چرا خريداران مي بايست مشتري شمارا تعيين نمايند ) با پرسيدن موردها بالا از مشتري هايتان , ميتوانيد مخاطبين صحت را انگيزه گذاري نماييد . CEO ها داده ها مختصر و موثر را مي پسندند در حاليكه مسئولين IT مشتاق جزئيات ميباشند . هدف ها حال بايستي هدف ها را براساس محتوا گزينش كنيم . هدف ها به شما ياري مي نمايند كه ساختار سايت را تشخيص داده و اثبات گام باشيد . براي هر ورقه از تارنما دست كم يك انگيزه گزينش نمائيد . حتما نبايد هدف ها خيلي ايده آل گرايانه باشند , هدف ها مسير شمارا براي ترقي هموار مي نمايند . به عنوان مثال كاغذ كالا براي رفع سوال ها بازديدكنندگان است و برگه متقاضي ها فعاليت براي كساني كه بهدنبال عمل ميباشند تا رزومه خويش را ارسال نمايند . هدف ها از پروژه اي به پروژه ديگر متغير مي باشند , كليدي پي بردن هدف ها است . انگيزه گذاري يك شرايط عالي است تا به مشتري پباده سازي تارنما خودمان نشان بدهيم كه به شغل و هدف ها وي احترام ميگذاريم . در شرايطيكه انگيزه ارتقاء فروش است نشان دهيد كه درپي توليد حالت هايي داخل تارنما براي ارتقاء فروش ميباشيد و . . . . مضاعف زمينه را پيچيده نكنيد با مشتري از عوارض و مزاياي انگيزه گذاري كلام نمائيد و در انتها عمل , فيض را به وي نشان دهيد . درخواست اقدامات اضطراري هر درخواستي كه باطن سايت از سمت مشتري نهاده ميشود مي بايست به صدق جواب داده شود . مشتريان مي بايست به وبسايت اعتماد نمايند , آنها نيز مي بايست بدانند چه توقعي داراهستند . عدم قاطعيت هيچ
- ۳ بازديد
- ۰ نظر