شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ميزان تأثير استفاده از بهترين شامپو براي ريزش مو

انتخاب بهترين شامپو براي ريزش مو چه تاثيري در سلامت مو دارد؟ انتخاب بهترين شامپو يكي از دغدغده هايي است كه همه سنين و خانم ها و آقايان دارند. ريزش مو معضلي است كه به دلايلي بسياري ممكن است رخ دهد. و اولين راهكاري كه آسيب ديدگان در آن جستجو ميكنند انتخاب بهترين شامپو براي ريزش مو است. ولي بايد در ابتدا علت عارضه را بيابند و سپس شامپو متناسب را انتخاب نمايند.

رايج‌بودن ريزش مو، شركت‌هاي سازنده محصولات آرايشي بهداشتي را ترغيب كرده تا شامپو ضد ريزش را توليد و روانه بازار كنند. وجود همين تنوع، كار انتخاب بهترين شامپو ضد ريزش مو را سخت كرده است. حال سؤال اين است آيا اصلاً اين محصولات قادر به درمان ريزش مو هستند؟ تا چه اندازه؟ براي گرفتن پاسخ خود با خواندن ادامه مقاله همراه ما باشيد.

درمان ريزش مو در طول تاريخ

درمان ريزش مو در طول تاريخاز گذشته عارضه ريزش مو وجود داشته و پروسه‌ي ابداع شامپو و روش هاي جلوگيري از ريزش مو ريشه‌اي تاريخي دارد. اغلب مردم چه براي پيشگيري و چه براي درمان ريزش مو به دنبال راه هاي مراقبت و رسيدگي به آن بوده‌اند. استفاده از شانه هاي چوبي، شستن مو با تخم مرغ، تقويت مو با كتيرا و … اقداماتي بوده كه در گذشته مردم براي رسيدگي به موهاي خود انجام مي‌دادند.

با گذشت زمان و تغيير سبك زندگي انسان‌ها، دلايل ريزش مو نيز جديدتر و بيشتر شد؛ به همان نسبت راه هاي درمان ريزش مو نيز گسترش يافت. در حالت كلي دلايل متفاوت ريزش مو، درمان هاي مختلفي را نيز مي‌طلبد، اما در مجموع كامل‌ترين روش درمان، رفع دلايل داخلي و خارجي همزمان با هم است. استفاده از بهترين شامپو براي ريزش مو ، كارآمدترين و رايج‌ترين راهكار درماني براي رفع دلايل خارجي اين عارضه است.

ادعاي توليدكنندگان درباره استفاده از بهترين شامپو براي ريزش مو

ادعاي توليدكنندگان درباره شامپو ضد ريزش موساليان سال است كه شركت‌هاي سازنده محصولات آرايشي بهداشتي، شامپو هايي براي جلوگيري از ريزش مو عرضه مي‌كنند. به همين دليل نيز از آنجايي كه تجربه حرف اول را در هر كاري مي‌زند، شركت‌هاي بزرگ توشه‌اي پربار از تجربه‌هاي سودمند در زمينه‌ي ساخت شامپوهاي ضد ريزش مو دارند. فناوري‌هاي پيشرفته نيز اين شركت‌ها را قادر ساخته تا هر سال نسبت به سال گذشته، شامپوهاي كارآمدتري را براي پر پشت كردن موها و جلوگيري از ريزش آن‌ها عرضه كنند.

رويكرد توليدكنندگان اين شامپو ها نيز به‌لحاظ فرمول و كارآيي با يكديگر تفاوت دارد و اين امر باعث‌شده با شامپوهاي ضد ريزش مو متنوعي در بازار روبه‌رو باشيم. سازندگان براي توليد بهترين شامپو ضد ريزش مو، گروه‌هاي مختلف مصرف‌كنندگان را در نظر مي‌گيرند. نوع اقليم و آب‌وهوا، انواع جنس مو، دلايل ريزش مو و … از جمله عوامل تأثيرگذار در تركيبات سازنده شامپو ضد ريزش مو هستند.

براي نمونه بعضي از شامپو ها داراي موادي مانند كافئين هستند و بعضي ديگر از شركت‌هاي بزرگ نيز به‌دنبال ساخت شامپو هايي رفته‌‌اند كه با تحريك گردش خون در زير پوست ‌سر، سرعت رشد مو را افزايش مي‌دهند. افرادي نيز بر اين باور هستند كه بهترين شامپو براي ريزش مو بايد حتماً داراي ويتامين‌هاي مفيد و اسيد آمينه باشد و هميشه سراغ اين شامپو ها را در بازار مي‌گيرند.

ديدگاه كارشناسان درباره استفاده از شامپو ضد ريزش

ادعاي توليدكنندگان درباره استفاده از شامپو ضد ريزش مو

  • آيا درمان قطعي براي ريزش مو وجود دارد؟

سلامت مو اهميت زيادي در زيبايي و افزايش اعتمادبه‌نفس دارد و به همين راحتي نبايد سلامت مو را با هر شامپويي به خطر انداخت. در نتيجه بايد ببينيم كارشناسان و متخصصان در اين زمينه چه نظري دارند. واقعيت اين است كه پزشكان به اين نتيجه رسيده‌اند كه راه‌حل معجزه‌‌آسايي براي درمان قطعي و صددرصدي ريزش مو وجود ندارد، اما باز هم پيشرفت‌هاي خوبي در اين زمينه صورت گرفته است؛ به‌طوري كه اين عارضه را مي‌توان كنترل و تا حد قابل‌قبولي درمان كرد.

ناگفته نماند استفاده از بهترين شامپو براي ريزش مو نيز تأثير زيادي در رشد موها دارد، اما زماني اين شامپو اثربخشي كاملي خواهد داشت كه ابتدا عامل ريزش مو برطرف شود و در كنار آن از داروها و روش‌هاي كلينيكي براي رشد مو كمك گرفته شود. تداوم در استفاده و همچنين رعايت اصول مصرف نيز عواملي هستند كه معمولاً كمتر به اهميت آن‌ها پرداخته مي‌شود. پس در استفاده از شامپو ها استمرار داشته و براي گرفتن نتيجه نيز صبور باشيد.

  • استفاده از شامپو ضد ريزش چه تأثيري در درمان اين عارضه دارد؟

هترين شامپو براي ريزش مو ، جريان خون در زير پوست را نيز افزايش مي‌دهند در نتيجه استفاده از آن‌ها در كنار روش‌هاي دارويي و كلينيكي، باعث بهبود اثربخشي اين روش‌ها مي‌شود. ناگفته نماند كه كاشت مو نيز روش اثبات‌شده‌اي براي بازگرداني موها به حالت اول است. پس از كاشت مو بايد به جاي استفاده از شامپو هاي معمولي، موهاي تازه‌كاشته‌شده را با بهترين شامپو براي ريزش مو بشوييد تا سريع‌تر حالتي طبيعي پيدا كنند. بيشتر شامپو هاي ضد ريزش مو خاصيت ضد التهابي هم دارند و اين ويژگي نيز جلوي التهاب موهاي تازه كاشته‌شده را مي‌گيرد.

جالب است بدانيد دما و مقدار آبي كه شامپو را با آن روي سر مي‌ماليد و مدت‌زماني كه موها با شامپو شسته مي‌شوند نيز تأثير زيادي در اثربخشي يك شامپوي ضد ريزش مو دارد. نكته‌ي ديگر اين است كه پزشكان متخصص ۲ روش دارويي براي افزايش رشد مو در آقايان را توصيه مي‌كنند. در يكي از اين روش‌ها قرصي با نام فيناسترايد با مقدار يك ميلي‌گرم تجويز مي‌شود و در روش ديگر از سرمي با تركيبات ماينوكسيديل ۵ درصد براي جلوگيري از ريزش مو كمك گرفته مي‌شود.

معرفي بهترين شامپو ها براي درمان ريزش مو

  • شامپو تقويت و احيا كننده پوست سر فيتولوجيست PHYTO

استفاده از شامپو تقويت و احيا كننده پوست سراستفاده از شامپو فيتولوجيست ۱۵ فيتو، به ضخيم‌تر شدن، تقويت و احياي تار موي جديد كمك مي‌كند. اين شامپو سرشار از مواد اوليه طبيعي مانند عصاره دانه كاكائو (داراي خاصيت آنتي اكسيداني و تقويت پياز مو)، عصاره گياه دم اسبي (داراي خاصيت تقويت كننده پياز مو و به تأخير انداختن ريزش مو)، عصاره جلبك دريايي (به‌عنوان حجم دهنده و كمك به ضخيم‌تر شدن تار مو) و گياه گوارانا (انرژي‌ بخش و افزايش‌ دهنده جريان خون مويرگي و تقويت‌ كننده پياز مو) است.

 

 

  • شامپو تقويت كننده محرك رشد اچ استيموپيورين Pharmaceris

استفاده از شامپو تقويت كننده محرك رشد اچ استيموپيورين Pharmaceris«شامپوي تقويت‌كننده محرك رشد اچ استيموپيورين فارماسريز»، مخصوص آقايان و خانم‌هايي است كه دچار افزايش ريزش موي دوره‌اي يا ناگهاني شده‌اند. اين محصول با ريزش موي ارثي (آلوپسي آندوژنتيك) و ريزش موي ناشي از عوامل محيطي مبارزه مي‌كند. فرمول اين شامپو از يك طرف جلوي ريزش مو را مي‌گيرد و از طرف ديگر به رشد تارهاي جديد كمك مي‌كند. در واقع تركيبات پيچيده‌ي اين فرمول، ژن‌هاي مؤثر در رشد مو را فعال مي‌كنند و باعث تقويت فرايند حيات پياز مو مي‌شوند. خوشبختانه در اين شامپو خبري از پارابن، سيليكون و رنگ‌هاي شيمايي نيست.

  • شامپو انرژايزينگ نو وفن ACM

استفاده از شامپو ضد ريزش مو اي سي ام

«شامپو انرژايزينگ نو وفن ACM» ويتامينه و تقويت كننده موهاي ضعيف، نازك و شكننده است. استفاده از شامپو باعث پرپشت شدن موهاي نازك و كم حجم مي‌شود. اين محصول ۲۰۰ ميلي ليتري فرانسوي با تحريك گردش خون مويرگي به رشد مو كمك شاياني مي‌كند.

شامپو انرژايزينگ نو وفن ACM

‎125,100 تومان

‎139,000 تومان

 ٪10
  • شامپو ضد ريزش با اثرات دوگانه Aurelien

شامپو ضد ريزش با اثرات دوگانه

«شامپو ضد ريزش با اثرات دوگانه Aurelien» نيز با افزايش گردش خون مويرگي، عملكرد پياز مو را تقويت مي‌كند. همچنين ضمن افزايش تار‌هاي مو، التهاب هاي سر را كاهش مي‌دهد. استفاده از شامپو اورلين براي موهاي رنگ شده بسيار مناسب است؛ زيرا به تثبيت رنگ مو و افزايش درخشش و نرمي آن منجر مي‌شود. ساقه‌هاي موهاي آسيب‌ديده از مواد شيميايي يا عوامل طبيعي را ترميم مي‌كند.

شامپو ضد ريزش با اثرات دوگانه Aurelien

‎111,100 تومان

‎142,500 تومان

 ٪22

سخن پاياني

براي پيداكردن بهترين شامپو براي ريزش مو از كارشناسان ما مشاوره رايگان بگيريدخريد بهترين شامپو براي ريزش مو و استفاده از آن را جدي بگيريد؛ از آنجايي كه شامپو هاي ضد ريزش انواع مختلفي دارند، كار انتخاب اندكي دشوار است، اما نگران نباشيد؛ چراكه شما مي‌توانيد در روزهاي غيرتعطيل از ساعت ۸ تا ۲۱ با شماره‌ي ۰۹۰۱۶۹۳۲۹۱۱ تماس بگيريد و به صورت كاملاً رايگان از طريق گفتگو با كارشناسان پوست و موي اردمي، جنس و نياز موي خود را بشناسيد. سپس با مراجعه به فروشگاه اينترنتي اردمي، بهترين شامپو براي ريزش مو خود را خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.